Daniella gästbloggar

Godmorgon alla Simones gulliga läsare! Och ni som inte är gulliga, ta inte åt er då. Haha nej jag skojar bara.. Det är Daniella Jatko a.k.a Dana som bloggar just nu. Ni som inte vet vem jag är så hittar ni mig här. Har just vaknat upp från en lång och skön sömn. Var verkligen nödvändig. Självklart så sover Simone och jag är vaken.. Hehe,, myt! Simone vaknade ett bra tag innan mig och  har hunnit duscha och allt sånt där! Just nu så sitter hon och broderar. Vansinnes gumma de där ( Det blir hur fint som helst!! ) , är lite avis på hur hon orkar göra alla dom eviga krusidullerna! 

Igår så hade jag verkligen ingenting för mig efter att Linda hade farit hem för och äta. Så jag satt vid Msn och hittade kära Simone där , som inte heller hade något att göra. Då slog vi våra tomma planer ihop och skaffade oss några. Vi for på Hemmakväll och köpte alldeles för mycket godis! När vi kom tillbaka slog vi oss ner i soffan och såg slutet på Happy Gilmore. Efter några godisar vart det för mycket för våra magar och vi ställde undan skålen hehe. Vi fortsatte att titta på 3:an då Spiderman 3 skulle börja , så vi såg den också! I slutet så tittade Nils förbi. Killen med go dialekten kan jag direkt säga er! När klockan började närma sig senare tider så for han och förvandligen skedde: Vi tvättade bort sminket och blev monster , skämt och sido. När vi hade lagt oss så förmodar jag att vi somnade ganska jätte fort! Och då är vi i nutid igen. Tror nog att vi ska gå och äta lite frukost snart känner jag. 

Här får ni en bild från den blonda tiden med Simone jag och halva Linn; från -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0