Frågestund, svaren del två.

Anonym om FRÅGESTUND:
Det var då värst vad linn var seriös...

Okej:
Gult eller blått?
Fiska eller dansa? (hoppas du svarar rätt!)
Bio eller myskväll hemma i soffan?
Hur många barn vill du ha?
Om du fick en hund vad skulle du döpa honom/henne till?
Om brad pitt skulle lägga in en stöt på shengan, vad skulle du säga då?
Vad väljer du, se film eller läsa böcker?
Hur gammal vill du bli?
Om du fick en miljon, vad skulle du göra för pengarna?

/P to the boy is in the house


Svar:

Blått
DANSA, fiskar är äckliga varelser.
Båda?:]
2-4
Ragnvald och det skulle vara en mops;)
Back off you ugly bitch, he's my meat!
Läsa
antingen 120 eller typ 72
köpa ett hus utomlands och starta en egen salong=)


emmaa
om FRÅGESTUND:
när är du som LYCKLIGAST?:)
hur tror du ditt liv är om typ, 5 år:$..?

Svar:

När jag umgås med mina vänner och pojkvän. Jag är tacksam för mycket så det är inte svårt att göra mig glad.
Om fem år så tror jag att jag jobbar på en frisörsalong, förhoppningsvis i södra Sverige sen vågar jag inte hoppas på något mer;)


linnea
om FRÅGESTUND:
vad har du för tips om håret blir nött därför man plattar/lockar det för mycket?


Svar:
 
Värmeskydd, inpackning och försök att låta bli att locka/platta/sätta upp det det så ofta det går. Borsta aldrig när håret är blött. Håll dig borta från färgburkarna och låt håret vila=) Om det är riktigt nött så är lösningen att klippa av skiten. Annars blir det bara värre.


michelle om
FRÅGESTUND:
om du ska bedömma dig själv:
på en skala från 1-10:

på att dansa?
på att åka snowboard?
på att komma ihåg saker?
på att klippa/styla hår?
på att äta?

hihi seriös... kram!


Svar:

Usch, sådant vill jag inte bedöma själv men kanske 6-7?
5-6 kanske
oh nästan tiptop här 8
fråga de som har blivit utsatta hah!
10!



Linnea om
FRÅGESTUND:
Något tips för hur du får håret att hålla sig snyggt hela dagen?:)

Svar:

Starta med värmeskydd och styla sedan som du vill ha det ex lockar eller vågor, dela upp håret i sektioner och locka/våga. Spraya med en lockspray som definierar ex Foxy curls från Bed Head (TIGI) sedan är det bara att köra:)
Mer tips om hur du kan styla håret finns i min kategori Stylingtips!


Anonym om FRÅGESTUND:
har du provat att röka?
om ja,när?
om nej,bra!
Svar: NEJ. =)




tack för era frågor och hoppas att ni blir nöjd med svaren! puss=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag måste bara fråga:)

Asså då det är blött så sägs det ju (som även du sa) att man inte skulle borsta igenom det, men problemet är det att det är ju astjorvigt, blir det inte värre ifall man bara låter det vara? Tacksam för svar! :D

2010-10-21 @ 16:38:11
URL: http://trillingar.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej tack :D

2010-10-21 @ 21:52:25
URL: http://trillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0