Förväntar ni er ett APRIL-skämt kan ni nog sluta läsa

Jag är så otroligt dålig på att lura folk,  så det är ändå ingen idé. Dock känner jag en otrolig lättnad över att det är helg och förhoppningsvis klarar jag mig genom dagen utan att bli lurad. Egentligen hade jag tänkt duscha och fixa idag, men jag har varit så otroligt trött sedan jag kom hem så istället bestämde jag mig för att sjunka ned i soffan och typ "chilla" ?
Finns ändå ingenting man kan hitta på i Skellefteå, speciellt inte när alla andra är i min framtida hemstad och lyssnar på Håkan Hellström och resten är på någon världelös hockeymatch. Nåväl, inte lätt att hata svenska artister och samtidigt ignorera att man överbetalar svettiga män för att skjuta på en plastpffft när man bor i en s.k "hockeystad". Nä, godnatt säger jag nu till feministen i mig och hoppas att ni har haft en bra 1:a april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0