Packning är svårt

Antingen för mycket eller för lite, för tung eller för lätt, för klumpig eller smidig. FAN VAD SKA JAG TA MIG TILL?
Behöver jag ha med den här? Ja! den här då? JA. Men är du säker? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, fast nä.
Så ser tankebanan ut i mitt huvud just nu.. Ganska olyckligt dvs, så nu tar jag en paus. Eller jag har redan tagit en paus, i tre timmar då jag sov som en klubbad säl. Det kanske inte var mitt smartaste drag, men jag vaknade 6 i morse så "what to do liksom".
Av någon anledning blir mina inlägg väldigt osammanhängande nuförtiden, nåväl. Det är väl ett problem bland tusen andra så det är inte direkt jordens undergång.
Från det ena till det sjunde så har mitt hår växt groteskt sedan den här bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0