frippan

Att jag inte varit på blogghumör de senaste dagarna är väl knappast någon nyhet, men jag har haft mina skäl. 
Då min frilla slickat botten de senaste veckorna behöver vi inte ens nämna och kommentaren "har du svart hår egentligen"? har förstört mitt humör ett flertal gånger. Nu är dock dagen här, den jag har väntat på. Min E4a är som bortblåst och frippan ligger på topp igen, högglansig och fräsch - utan kluvna toppar.
Hör och häpna jag börjar vänja mig vid den här längden och trivs faktiskt underligt bra. Man tackar för det Jesus, inte alla dagar jag har dig vid min sida.
Ser ni hur mycket fräschare det har blivit?! Helt jävla sjukt, jag säger bara en sak. Tar man sig tid och införskaffar riktigt bra grejer+ klipper sig regelbundet och använder lite ricin(mirakel)olja då ska håret få smaka på rejäla doningar!
augusti
oktober
december
Happy moon the spoon. 
Nyårslöfte - fortsätta sköta om mitt hår som om det vore min bebis och förhoppningsvis få det att växa lite till för att se om jag fortfarande vill ha det långt eller i den längden jag har det nu.

Kommentarer
Postat av: Shanelle

Åh Simone, du anar inte var avis jag är på ditt hår! :(

2011-12-19 @ 17:47:01
URL: http://shanormark.blogg.se/
Postat av: Shanelle

** på dig med ditt hår

2011-12-19 @ 17:48:00
URL: http://shanormark.blogg.se/
Postat av: Moa

Ha som du har nu, den längden är dösnygg på dig!:D

2011-12-19 @ 18:10:55
URL: http://moaaelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0