let's do this

Okej eftersom att det varit mucho snack om detta så kallade problem på sistone kan jag åtminstone dela med mig av den hemska sanningen.
Jag har typ nadish hårväxt på brynen (braouch) så när jag var yngre och insåg detta faktum började jag måla dem, först inte så rutinerad.. Därför såg det heeemskt ut. Ungefär såhär
Jag i 7an.. mycket söt!
Iaf historien går vidare.. Sedan köpte jag en ögonbrynspenna från makeupstore eftersom att jag hade färgat håret mörkt, BIG MISTAKE..
Pennan funkade till det mörka håret men ja.. inte ville jag vara brunett längre så......
när jag blev blond hade jag kvar rutinen.. men
Vill ni att jag ska gå runt såhär istället med spermbrows.. well, what more can I say, my wish is your command.
Förlåt för eventuella mardrömmar. Nu har ni sett mig 100% osminkad för första gången, varsågod printscreena om ni känner behovet av det. Puss

Kommentarer
Postat av: elsi

dom där va fan snyggare än the real spermbrows! braooouchh :D

2011-12-05 @ 22:53:40
Postat av: fsaj

haha alltså jag fattar inte, har folk verkligen sagt något negativt om dina ögonbryn? Det är ju bara stört!!! Jag tycker på fullaste allvar att du har skitsnygga ögonbryn, I'm jealous :(

2011-12-05 @ 23:11:07
Postat av: maja

asså vad har folk för jävla liv?

du är fin simone!



ses på lördag hoppas jag!<3

2011-12-07 @ 08:50:20
URL: http://majaochlinneaa.blogg.se/
Postat av: olivia

köp en lite ljusare penna bara vettja! formen är på brynen är det ju inget fel på

2011-12-07 @ 10:58:35
Postat av: elin

men va? du har ju jätte fina ögonbryn, vare sig du målar dom eller inte!

2011-12-07 @ 19:34:01
URL: http://biffelin.tumblr.com
Postat av: elin

SV; haha jag vet;)



Har fått höra att jag har lite "turkiga" ögonbryn (för tjocka/mörka) men jag har blivit helt beroende av mörka ögonbryn nuförtiden så jag förstår dig!;D

2011-12-07 @ 20:29:15
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: Vendela

MEN GUD simone, du är så söt med och utan smink!!!! <3

2011-12-07 @ 22:13:00
URL: http://www.vendelacrusell.devote.se
Postat av: Julia

Jag är också väldigt ljusblond och har mörka markerade bryn, och jag vet att det är ganska vanligt och jag tycker själv att det är skitsnyggt. Förstår inte varför folk ens bryr sig om såna saker och faktiskt lägger energi och tid på att klaga på det. Om du trivs i det och tycker det är fint så har väl ingen jävla människa rätt att komma och försöka ändra på det. Se ut hur fan ni vill och låt andra göra det också!

2011-12-08 @ 01:00:37
Postat av: Mimmi

ursäkta men visst fan skämtar dom...

Mörka, tjocka ögonbryn är snyyyggt! Spelar ingen roll om man är blond. Turkbryn for the win

2011-12-08 @ 19:36:29
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0