USA

Snart kommer ELin och Mimselot förbi här, det var sjukt länge sedan vi hängde alla tre. De har tydligen med sig en försenad födelsedagspresent som är beställd "from the United States of America".
Om ni vill ha en update så kan jag berätta för er att jag ungefär har 10 veckor minus några f-dagar, IL-dagar, K-dagar och Nationella prov som får tiden att gå undan. Nu kära vänner, närmar jag mig slutet av grundskolan!
V.9 Vanlig skola (Helgen: Arjeplog med Michellin)
V.10 Sportlov
V.11 Vanlig skola ( NP Kemi)
V.12 Studieresa till Finland
V.13 Vanlig skola (NP matte A)
V.14 Vanlig skola (IL-dag på tisdagen) (Kemiprov, NP Engelska B)
V.15 Dansresa till Tyskland
V.16 Påsklov (Så jag kan räkna detta som ett 2 veckors långt påsklov!) (NP engelska C)
v.17 Vanlig skola (NP Engelska A)
V.18 Vanlig skola (NP matte B)
V.19 Vanlig skola (NP matte C)
V.20 Vanlig skola
V.21 Vanlig skola (Lediga på måndagen)
V.22 Vanlig skola
V.23 Elevens val (Hur mycket vettigt gör man den sista veckan?)
V.24 Skolavslutning
Önskar att jag hade haft en "Celebrate good times come on-bild)

Kommentarer
Postat av: michelle

sv; åh så kul! ;)

2011-02-24 @ 18:48:20
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: michelle

sv; åh så kul! ;)

2011-02-24 @ 18:48:22
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: Julia Tellström

sv; jasså, de låter ju inge bra. Men de är ju bättre än inget alls!

2011-02-24 @ 19:24:08
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0