Ljust

Jag har visat i ett inlägg hur jag gör lockarna=) tyvärr var filmen lite mörk.. Jag lovar att försöka fixa en ny så snart jag får tid!
Nu till något helt annat, detta var också anledningen till att jag inte bloggade flitigt igår!
Före:
Under:
Innan jag åkte till Elin igårkväll frågade pappa om jag var nöjd nu med mitt hår och då svarade jag , självklart bara kvalitén, men varken färgen eller längden känns rätt. Och det är ju sanningen, jag har nu under ett års tid fokuserat på mitt hårs välmående för att jag ska slippa klippa av det drastiskt igen. Fast samtidigt vill jag ju ha en frisyr jag är nöjd med, därför valde jag att ljusa upp det några steg. Tyvärr blev det lite slitet igen, men nu är jag iaf väldigt nöjd med färgen. Detta känns mer som jag!
Efter:
Lite mer cp, det vill säga. Ett steg närmre mot att vara den dumma blondin jag var menad att bli.. Eller?
Vad tycker ni, spelar hårfärgen roll vad gäller intellekt?

Kommentarer
Postat av: elin

några inpackningar så ska du se att du får tillbaks din superkvalla!!



jag snor några bilder;)

2011-02-21 @ 16:25:43
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0