En sak

En sak ni inte visste om mig var att jag är sämst på att ge komplimanger i verkligheten, står jag och tittar på erat hår eller dina snygga skor eller värsta snygga tröjan så är det antingen för att den är skitsnygg eller för att den bör brännas på bål.
Nä men skämtåsido, det är för det mesta positivt om du blir utstirrad. Jag vet ej varför jag inte säger något, tror bara att folk kan läsa mina tankar och jag tänker oftast så mycket att jag tror att jag har sagt det.
Gud så konstig man är. ;)
Men det kan jag bjuda på.. För alla kan väl inte vara normala?

Kommentarer
Postat av: Olivia

Svar: Jag är jäkligt sugen på frisör jag med. Men vi får se, det är ju ändå ett år kvar. Haha!

2011-07-11 @ 15:54:03
URL: http://olivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0