"Fint slickat"

KommentarTid
Anonym om Bloggstrejken är över:
Hur får du det så fint slickat?:)
IP: 95.155.245.18
Jadu, om du vill så kan jag visa i en film hur jag gör samtidigt som jag förklarar och vad jag använder mig av osv?
Men jag kan åtminstone beskriva så gott det går nu=)
Börjar med att tvätta håret (inget måste om man har rent hår) och sedan gör jag en snygg mittbena och låter håret självtorka tills det är lite fuktigt bara. Då blåser jag in ett värmeskydd och ett utslätande serum i håret. Sedan delar jag upp i sektioner som jag sedan plattar ut ordentligt, sedan masserar jag in lite silkesdroppar eller annat mjukgörande i längderna och även på små fly-aways:)





Sen har man snyggt slickat hår;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gör gärna en film, vore toppen!:)

Tack för beskrivningen!:D

2011-07-05 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0