Lat

Klippte Dana för ett tag sedan, här har ni lite in process-bilder;) Jag har blivit så dålig på att lägga in bilder, är så himla bekvämt att ta en dålig webbild och nöja sig med det. Jag behöver nog lite pepp från er så att jag kan göra mer intressanta inlägg med snyggare bilder. Så skärpning på mig själv och var inte rädda för att klaga!
Väldigt långt och ganska slitet (detta hår hade inte mött en sax sedan november?)
Efter:
Under plattningen, bra förändring va?
På tal om klippningar så är det min tur på onsdag, jag har slarvat väldigt mycket på senaste. En slingning, dåligt om inpackningar och mycket styling. Så nu är det dags att ta sitt straff.
Sommartips: Passa på att klipp er nu, innan skolan börjar så att ni hinner vänja er vid förändringarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0