Bättre bild på håret

Tänkte berätta hur hon gjorde denna fina färg.
Förr, som ni vet, har jag ju gjort folieslingor. Men nu kände jag att jag var redo att gå några steg ljusare eftersom att jag behövde någon typ av förändring=) Så då drog hon upp i stort sett hela mitt hår i en hätta (vilket faktiskt gör lite småont när man har längre hår) och färgade först utväxten och sedan de övriga längderna. På så sätt fick jag behålla lite skiftningar trots att större delen av mitt hår är slingat.
Sedan blir man alltid lite randig just efter slingningen och det blir mycket snyggare när det finns en liten utväxt eftersom att det blir mer naturligt då:)
Ser ni förresten att jag har fått ordentligt med färg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0