Missöde

Nu ska ni få höra en klantig grej som gjordes av "mej", en klumpig tjej.
När jag och Marcus var ute och sprang häromdagen lossnade min navelpiercing, ovetandes om detta missöde sprang vi vidare och tillagade mannagrynsgröt. Nåväl, när jag då inser detta faktum springer jag i panik och letar efter staven och på den halvtimme det tar för mig att leda har skiten redan växt igen. Alltså vatusan? Bra läkhhud typ.
Så ja, då har man ett sånt där snyggt ärr lagomt till sommaren. Great.
Tredje gången gillt säger jag bara. Till hösten då j*vlar.
En bild från balen på en tjej jag stylade. Hade dock ingenting med inlägget att göra!:)

Kommentarer
Postat av: michelle

sv; juste! hur går det då?:D

2011-06-08 @ 20:11:01
URL: http://michelleostlund.blogg.se/
Postat av: michelle

sv; men så bra! lite? kan bara tänka mig, praoade där i sexan i maj jag dog !

2011-06-08 @ 22:26:13
URL: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0