Vad är det som hänt? Välkommen, välkommen hit.

Morgonen började hos Elin, där vi hade schemalagt tiden för att hinna fixa allt. 05.15 ringde alarmet. Standard säger vi!
Sedan landade vi i kyrkan för skönsång och en hel del tårar delades ut.
Efter det en hög av rosor. Här ser ni även ett perfekt exempel på hur lång jag blir i klackar...
Mingel på kyrkogården/panikgråt. BUÄÄÄÄÄ, kommer aldrig att se dig igeeeeeeen.. wuäääää
In action, betyg delas ut.. Och ingen var beredd på detta foto.
Såhär glad var jag över dem. Tomas.. kanske inte lika mycket;)
Kramringen var inte så jobbig som väntat..
"Alltså Simone du ska ju fan flytta!? :("
En: jag är riktigt j*vla nöjd över mig själv bild..
Världens finaste! Allt kommer att bli bra. Det vet du.♥
Förlåt.


Mina brudar=)
Hopp med 9A:s brudar
Öppnade min nyvunna kärlek, min lilla ipod.
Släppte ut håret och dunkade Maggios låtar innan jag, syster och pappa åkte vidare mot Stigs för att äta lite gófika
Avslutade det hela med en vända på stan och en riktigt snygg cambild på syster och mig!
Tack alla nior, för fyra superfina år.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Kommer sakna dig Simone!! Men som sagt, vi kommer och hälsar på dig väääldigt ofta!!!!♥



Sv: Haha fan va nice;) Dom är ju sinnes snygga alltså!!

2011-06-16 @ 18:25:49
URL: http://daniellajatko.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vad snygg du var!!:)

2011-06-17 @ 17:10:11
URL: http://viktorianystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag letar precis efter en sån där studentklänning, du har inte lust att sälja den?!:):)

Svar: Tyvärr kommer jag inte sälja den då jag själv ska ha den som studentklänning nästa år:)
Simone

2013-03-11 @ 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0