Desperate housewives

IKVÄLL. Mitt liv, min kärlek, det enda rätta. Det enda jag inte kan leva utan.
Nu från det ena till det nionde, jag har aldrig visat hur fint mitt hår blev efter färgningen. Och tro mig.. det krävdes en hel del haha. Snacka om gedigen utväxt, hade typ 5 olika färger i mitt hår.
AH, ryser när jag ser den här bilden. Asfin uppsättning och den vidrigaste utväxten. Så går det då man aldrig har tid för sitt eget hår.
EFter.. utväxten är ett minne blott och mitt hår kryper ut. Yey. Awesome

Kommentarer
Postat av: maja

du få ta och berätta om dendär oljan funkar sen!

skulle ju va himmelriket om håret kunde växa tre centimeter mer varje månad.. puss!

2011-10-04 @ 20:34:39
URL: http://majaochlinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0