Slingade håret på

Filippa igårkväll, resultatet blev väldigt naturligt eftersom att hon hade en del olika nyanser redan jag la i fler ljusa slingor. Förvånansvärt nog kom jag ihåg att ta efterbilder iaf. Vi hade även en trevlig pratstund och diskuterade om alla fördelar och nackdelar med Umeå och Skellefteå. Vi kom även fram till att hon borde flytta till Umeå. Trevlig och snygg brud de där.

Före: bild lånad från hennes blogg.
Efter:



Som ni ser är det lite guldigare i längderna eftersom att hon har haft mörkt hår. Vill även påminna om att det är ett projekt att gå från brunett till blondin. Det kräver både tålamod och bra produkter.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Bor du själv i Umeå nu? Jättefin blogg! :)

2011-09-03 @ 10:54:30
Postat av: Julia

sv: Det är bra på ekonomi faktiskt! har en jättebra klass så jag tror att de kommer bli tre jättebra år!

2011-09-03 @ 12:16:30
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/
Postat av: Filippa

Simone jag är jätte nöjd du gjorde ett jätte bra jobb, tack än en gång<3

2011-09-03 @ 12:38:56
URL: http://filippabystedt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0