Arlanda och Lernberger, Stafsing

På arlanda mot Göteborg satte sig det två herrar mittemot mig och jag kunde inte låta bli att förundras över hur fantastiskt välvårdade lockar den ena av dem hade. Nog kastade jag en eller tre blickar innan jag insåg att mannen/männen troligtvis var utbildade inom skönhetsvård. Då slog det mig plötsligt att det faktiskt var Patrik Lernberger som satt framför mig. Starstruck. Kunde inte säga ett ord, satt bara som den norrlänning man är och tänkte fyfan vad häftigt!  (Trodde säkert att jag var efterbliven) ;) 

För er som inte vet vem Patrik är så må jag säga att han är en superduktig frisör, en av Sveriges främsta. Ångrar sååå otroligt mycket att jag inte fick chansen att uttrycka hur mycket hans arbeten har inverkan på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0