Ricinolja kan bevisligen vara skadlig..

Anonym om Arganolja:
kommer du sluta med ricinoljan nu efter det har blivit så mycket skriverier om det?http://aamandannordstrom.blogg.se/2012/january/okej-da-var-det-vall-sista-gangen-man-anvand.html#comment som tex däääääär
Hej kära läsare! På senaste har jag läst&hört mycket
om ricinoljan, oftast tomma ord dock.. Men när jag får synt på sånt här blir jag i synnerhet uppmärksam.
Ifall ni upplever någon av dessa problem så tycker jag att ni ska sluta med ricinoljan medsamma!!
Satsa istället på en sund kost och bra produkter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du att sluta med den?

2012-01-08 @ 23:02:45
Postat av: Anonym

Jag har redan slutat med den *

2012-01-09 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0