Överraskning

En minut efter att jag hade publicerat föregående inlägg fick jag ett sms som lydde: "Vad ska du göra nu gumman?:)" vilket jag svarade "tänkte ringa dig sedan göra en tidig kväll:)". Någon stund senare fick jag ytterligare ett sms "Åh, vad bra! Måste packa upp från peace men ringer dig sen." Detta tyckte jag var lite konstigt då jag visste att tjorven hade varit hemma några timmar och haft god tid för uppackning. Nåväl tänkte inte så mycket mer på det, tio minuter senare ringer telefonen. 

-"Gumman kolla ut från ditt fönster så får du se något spännande". 
Jag flög upp från soffan och ilade iväg mot fönstret (i vardagsrummet) 
Överexalterad försöker jag få nån skymt av detta spännande.. "IIIIHHHH, vilket fönster?????" 
"Ditt fönster älskling!" 
När jag kikar ut så står han där, min prins med blommor i handen, glimten i ögat och världens  största leende på läpparna.
Själv är jag så lycklig att jag inte kan kontrollera mig, springer ner för trappen och praktiskt taget överfaller honom.
 

Så romantiskt, så overkligt och så fruktansvärt underbart att du ligger här vid min sida, håller om mig och att jag får somna i Din famn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0