Skönhetsmix



Till min förvåning hade jag idag fått in både semesterersättning samt lön, vilket kändes obeskrivligt bra. 
Passade därför på att köpa färg till min utväxt som förövrigt hade blivit grotesk!? Detta på grund av att min privata frisör Elsa befinner sig på vildare betesmarker (peace) medans jag är fast här i skell. 
Jag lyckades hursom övertala min syster att färga den åt mig, under mina order självklart;) 
Trots en hel del handledning och enkla knep så var hon en naturbegåvning och min utväxt är nu ett minne blott. Denna gång med hjälp av ljusarefärg från Goldwell 11 P (en aning kallare än sist). 
    Som tack klippte jag henne och färgade både bryn&fransar. 
Lite bilder från dagen som gått kommer här.


Den bjuder jag på;) 

Ser föga lugn ut ändå:)

Färgen jag använder är ljusbrun, men då den får sitta en aning längre blir den väldigt mörk. Något att tänka på om ni ska göra detta hemma. Speciellt ögonbryn!!!

BORTA! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mååååneee vad kostar färgen? Hinner jag svänga förbi dig någon dag innan sf? Saknar dig gullet!:(

Svar: Färgen kostar 204kr på Clive Russel, ses ikväll gummsan! Saknar dig med :(
Simone

2012-06-27 @ 10:03:50
Postat av: Moano

Mitt namn kom
Tydligen inte med..:*

2012-06-27 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0