Student

Idag har jag liksom resten av Umeå varit och kikat på studenterna, självklart lite extra stolt då min älskling kom utspringandes från skolan!
Tyvärr tog mitt batteri slut sekunden efter det så jag får vänta tills Oline!!!! skickar fler;)
Annars har jag hunnit med hårstyling (oline,mig&pelle),skolavslutning, studentmottagning, få skumpa över mig, se flakturen runt stan samt flyttpacka inför imorgon, då jag kilar hem till Skellefteå över sommaren. 
Nä, nogsvamlat nu. Dags att krypa till sängs, helt klart värd det efter att ha stigit upp 05.20 ;)
Världens finaste & lyckligaste studentpajk och syster såklart!
Älskade klass, Jessica, Jag, Elsa & Mois m.fl
Utspringet. Borde ha räknat hur många gånger jag fick höra -"två år kvar" idag ;)
Till sist Olines tjusiga lockar. (Min gorgeous-locktång, värmeskydd, saltvattenspray & hårspray)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad använder du för locktång när du gjorde dessa fina lockar? :)

Svar: Min gorgeous-locktång vilket är en konformad locktång utan klämma. Du hittar den/liknande locktänger på KI, Klipp1 & hairstyle i Skellefteå. Samt på lyko.se :)
Simone

2012-06-28 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0