Städvanor

Varning för er som inte gillar städning för här kommer 10 korta fakta om mitt sjuka beteende vad gäller detta..
  • Måste bädda sängen varje gång jag legat i den
  • Prydnadskuddarna ska ligga på ett visst sätt
  • Diskar efter varje gång jag använt något (undantagsvis om jag måste göra något annat i städväg)
  • Kan inte sova om det ligger kläder på golvet
  • Var sak har sin plats... mår psykiskt dåligt om saker och ting ligger på fel ställen
  • Jag placerar allting i mönster, tex i storleksordning, efter färgschema et.c
  • I garderoben ligger linnen, t-shirts, långärmade tröjor, klänningar, jeans, kjolar, sockar och underkläder var för sig
  • Ibland händer det att jag glömmer bort det jag borde göra och istället börjar städa
  • När jag är hos andra städar jag åt dem om det är stökigt (sorry&varsågod)
  • Viker alltid mina påsar till små trianglar




Kommentarer
Postat av: Moa

Flytta hem till mig<3

Svar: Sure sweetheart<3
Simone

2012-10-15 @ 23:28:04
URL: http://urbanstyle.se/Moa
Postat av: Anonym

hur fan orkar du? hah lol

Svar: Det är inte en fråga om att orka.. vissa grejer är nästan ett tvång, men jag har lärt mig att leva med det :)
Simone

2012-10-15 @ 23:53:04
Postat av: Anonym

fast ändå vissa punkter va ju nice. dock skulle jag alrdig orka. toooo lazy yes

Svar: inget fel med det heller!
Simone

2012-10-15 @ 23:53:32
Postat av: Maja

hahahh saknar dig psyko <3

Svar: Saknar dig med snuttan!<3
Simone

2012-10-17 @ 21:14:03
URL: http://majaochlinneaa.blogg.se
Postat av: klara

sv; Jag tyckte också att det borde ha gått att nyansera mitt hår.. men kusinens frisörlärare sa att jag var tvungen att ljusa upp håret till en tia för att kunna få bort mycket av dom varma pigmenten. Och att om jag skulle nyansera på färgen jag har nu så skulle det bli jättemörkt! Men aah.. jag vet inte :)

Svar: Jo det är visserligen sant, för nu ser du ut att vara en 8-9 iaf.. Dock kan det ibland upplevas mörkare när man nyanserar till en kallare färg och då försvinner ju lite av ombre-känslan liksom:)
Simone

2012-10-19 @ 00:32:28
URL: http://klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0