Japp

Sen var det just det här med vem som driver den här bloggen och vem som har rätt att göra vadå. 
Det är precis som du sa "mina bilder" och därför gör JAG som jag vill på dem ;) Aint that so? 
Men nog ska ni veta att jag anstränger mig för att få till en snygg bild på bloggen, jag är inte direkt den personen som slänger upp en bild då jag har fyra dubbelhakor, flottigt hår och mjukisbrallor på mig. Om det hade varit givande för mig att publicera sådana bilder hade jag givetvis gjort det.
Ville bara påpeka att det är jag som står för allt material som visas här på bloggen och ifall någon känner att  "fan vilka problemas jag har med det" så får ni mer än gärna slänga in en kommentar här nedan ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Sååååå vacker.

Svar: tack!
Simone

2012-09-19 @ 10:11:36

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0