Delmålet - att sluta stressa

Mitt nyårslöfte bestod av ett till synes enkelt löfte. Att inte längre stressa. Så hur har det gått och varför?
Well, som ni alla vet har livet tagit en oväntad vändning och det halvåret som gått har minst sagt varit svajigt. Mitt ambitiösa jag har varit en mer - varför gör jag det här/allt känns så meningslöst-historia. 
Det lilla i skolan har känts mer än någonsin och det jag älskar mest av allt att pyssla med (hår&skönhet) har fått ligga på hyllan pga stressen. 
Nu i sommar har jag jobbat och försökt ge tid åt mig själv, åt reflektion, åt att sörja.
Vad jag ska tänka på inför hösten för att minska stressen:
  • Skolarbetet först! - livet må kasta en i backen, men jag kommer ALDRIG låta det påverka mina betyg.
  • Egentid.
  • Tid åt mina nära&kära.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0