Sommaren genom min IPhone

För att kompensera min frånvaro tänkte jag bjuda på en bildresumé från min sommar.
Hoppar in våren på ett besök i Skellefteå..
 
 
 
Jobb på Hårizont
 
Balfrisyrer..
Mys med Sonny, brorsans kissekatt
Reportage i VK om olika frisyrtips..
Mysig helg i Sörmjöle me gooooomat..
Utekväll med brudarna + mina fräsiga Sweeks..
(Bettness) (Bettnäs)? -premiär
 
Skolavslutning..
Stockholm med familjen..
Läslus på balkongsoffan
Dopp i mjölet
Midsommar (parents, look away)
Flyttstäd
Bikiniprojekt..
Despicable me 2 med Felix&Jerry..
Glad tjej..
Trött pojke..
Jag kan fläta hår, Simone!..
Trerätters på Faluns finaste balkong..
Snygg kille som ska simma Vansbro..
6-månadersmiddag på Sjöbris
Världens finaste halvårspresent. Stockholmsweekend i augusti!..
Tacos med Jessie J
Bruduppsättning på hårizont
 
Tror det var allt, och det blev ju en hel del haha!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Använder du lösögonfransar eller är det där dina riktiga fransar? Supersnygg iallafall!! Har du föresten testat på något sorts ögonfransserum? Funderar nämnligen på ett sådant, men vet inte riktigt vilket hihi. Kram på dig!

Svar: Hej och tack för den söta kommentaren! Just på den bilden där jag har lila klänning har jag lösögonfransar, annars är mina fransar ganska långa naturligt samt böjda, men gillar effekten av extrafransar så brukar lyxa till med det vid finare tillfällen :) Har länge funderat på att pröva Neulash/X-lash, men aldrig kommit till skott. Har bara hört positiva saker så jag kommer definitivt införskaffa någon av dessa inom en snar framtid.
Annars fungerar Staying Alive från Kevin Murphy utmärkt som förstärkning av fransar, samt till håret. Billigare och VÄLDIGT mycket mer i denna förpackning om du skulle vilja testa något till en början och osäker på vilken.
Kram :)
Simone

2013-07-20 @ 23:59:32
Postat av: Anonym

Hur gör du för att hålla din hy så otroligt fräsch? :)

Svar: Åh vad gullig kommentar! Jag har i mig själv otroligt torr hy och de gångerna jag drabbas av orenheter beror det på att mitt smink torkar ut den ännu mer och på så sätt slår hyn ur balans. Jag har tyvärr rätt mycket pigmentfläckar som framträder då jag blir brun och har nu därför börjat använda kallpressad jojobaolja som är ett mirakel för min hy! En solklar investering oavsett om man har torr eller fet hy så köp den. Kostar 229:- och är av märket Maria Åkerberg. Annars använder jag Olive Cleansing för torr och mogen hy, även den från Maria Åkerberg. I övrigt är jag väldigt noggrann med att alltid tvätta bort sminket innan jag går och lägger mig samt försöker jag vara utan smink de gångerna jag är ledig/ute i solen. :)
Hoppas det fanns några vettiga tips däribland. Kram
Simone

2013-07-21 @ 05:04:12
Postat av: Anonym

vilket nummer har du på lösögonfransarna? skiysnygg ä du!!

Svar: Hm, det var en jättebra fråga.. Har precis kastat paketet. Men jag tror att de hette naturalities 116 lenghtening och var av märket eylure (köpta på nelly.com) :)
Simone

2013-09-23 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0