Hårizont

Som några av er kanske vet har jag nu påbörjat min praktik på en utav (enligt min mening) Umeås finaste salongskedjor, Hårizont. Har varit där i en veckas tid nu och trivs som handen i handsken, personalen är underbar, kunderna är kanontrevliga och miljön är superfräsch. Kunde med andra ord inte fått det bättre. 
Om ni vill boka tid hos mig eller någon av de kunniga frisörerna där får ni mer än gärna ringa på 090-124202. Hårizont finns på IKSU sportcenter, Strömpilen Sjöboden och i centrala Umeå; City och Shop'and'Drop
 
 

Kommentarer
Postat av: vilhelmina

har skrivit till dig på facebook, skulle verkligen verkligen uppskatta svar!!

2013-05-07 @ 19:30:34
Postat av: Ida

Hej! Skulle verkligen vara jättekul om du kunde uppdatera lite om vad du gör på salongen och sådär! Älskar dina hårinlägg :)

Svar: Självklart kan jag göra det! Vad gulligt, kram :)
Simone

2013-06-15 @ 10:28:45

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0