Nattliga funderingar

Känns lite konstigt att vara tillbaka här på bloggen, men samtidigt inspirerande att få tillbaka den där lusten av att dela med sig om vad som händer i mitt liv. 
När bloggandet inte längre ligger och trycker som ett måste är det helt plötsligt mycket lättare att känna glädjen i det. Mår även mycket bättre av att slippa hatiska och omogna kommentarer. Har väl känt att jag troligtvis kommer blogga om lite mer opersonliga saker då jag är väldigt skör och lättpåverkad av det ni skriver. Jag är inte mer än människa liksom. Förhoppningsvis läser ni min blogg för att ni gillar den och inte för att klanka ner på det jag gör. 
 Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0