det är inte lätt när det är svårt

♥♥hej glada människor! vem är pepp på livet idag då?
¨
nä okej , börjar om med ett seriöst inlägg (A)

Hejhopppgummisnopp, btw höll nästan på att säga det till min fotbollstränare
när vi hade väggpassövning.. pinsamt värre Mååne.=)

kom på en sak ni knappast vet om mig, jag hatar allt dom lever under vattnet! slemmigt och onödigt..
sniglar och svampar är också äckliga, usch varför ska allt kråla sig fram i världen?
och nej! nu syftar jag inte på mig, även fast jag gör det när jag flummar=]
eller först lägger jag mig på golvet i brist på luft och sedan försöker jag krypa fram till luften?
bra tänkt?, OJAH! 
men nu ska jag minsann  duscha och tagga inför skolan imorn yeyeye!
en sak till, jag suger som målvakt så ta och skaffa en ny stämningsgården!
 pz out / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

så sjukt fin du är simone !(L)

2009-08-31 @ 16:06:53
Postat av: anal

ASSÅ GRYMT FIN BILD!!! älskar hur du håller upp armarna mot bollen<3 ser grymt härligt ut! puss:*

2009-09-01 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0