Kattjävel!!!

Godmorgon sötnosar! Idag är allt på topp förutom lite huvudvärk.. Jag tänkte iaf berätta lite om gårdagen, det började med att gulleplutten Anna skickade ett sms , FAN SIMONE! jag ba: vad nudå? sen ringde jag och hon ba: vi ska bada i byske idag, sen fixade jag skjuts med min mamma , men när vi äntligen var på väg så ringde mamma sin kompis i byske och meddelade att vädret  var totalt skit i byske ,så då for vi till vb ist..
senare på kvällen så cyklade jag till Anniiiiiis på min efterlängtade cykel, ( min syster hade nämligen fått med sig min cykelnyckel till Linköping, ett stort happyface på den:D )
Vi bestämde oss senare för att se en otroligt bra film, nämligen "Kärlek3000" som mest troligt måste varit den sämsta filmen jag sett i mitt liv=) ändå ett stort plus för turken i filmen, som gjorde det hela mer skrattretande ! Emmy ville senare ha en massage av mig, ( Annas söta lillasyster med glugg) lillplutt!
När vi insåg att den enda madrassen som fanns var cirka 70cm och jag som rör på mig så mycket att jag trillade ner från en våningssäng med galler´, DET NI!
så kom Annas mamma på iden att sova i husbilen, så hon slog på värmen och sedan sovde vi gott... Enda tills jag hörde något som lät som stön och sexljud utanför husbilen, så väckte jag Anna och sa: DOM HAR SEX HÄR UTE HAHHAHAHA!
Anna svarade: nej Simone, det är en katt som jamar...
Jag säger: jaha, jag trodde att jag kunde höra skillnad på en katt och folk som har sex , men nä=]
Anna svarar: Simone , du väckte mig klockan halv 8 på morgon för en kattjävel.
 men nu ska jag inte skriva nå mer utan äta frukost, slänger in bilder på min dator sen

     
no makeup(A)
 Kissies / Simone ♥

Kommentarer
Postat av: emma

du är sjukt fin utan smink=)

2009-08-10 @ 16:37:40
URL: http://emmatyckererikartot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0