It takes time living in a world when you don't know who to trust

nu blir det uppdatering, igår var jag i studion och fixade håret på Moa, blev lite frukt-tema där
sen åkte jag vidare till Ossian, vi pluggade kemi och myste ( skum blandning)
men jag var så otroligt trött, hade lugnt kunnat somna i hans famn!

gjorde ett hårband av citron och lime, mina fingrar luktade c-vitamin typ i flera timmar(A)

innan det var jag på danscafè, vilka var där? och vad tyckte ni om våran dans?
självfallet älskar jag den och stilen är ju grym! , känns ganska sorgligt att ha gjort den för sista gången..

lägger in dagens personliga favoritlåt , takes time to love - Trey Songz




så blev hårbandet^

och sen snygga Moa med håret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0