tack för kvällen!

läget tjänare?, nä okej skämta, (A)

tänkte berätta om en liten incident från igår och kan med säkerhet säga att det inte är något jag rekommenderar att ni ska prova hemma!
firade som sagt min födelsedag igår med Elin,Emil,Mimmi och självklart min älskling! vi hade våran 2månadersdag igår;*

vi såg först jiddra inte med Zohan , sen Flickan som lekte med elden , sen började Ozyy blev sömning så vi gjorde oss i ordning för att sova , under tiden såg pojkarna film och vi gick ner i badrummet för att tvätta bort sminket, helt onödigt egentligen (att använda smink överhuvudtaget) tänkte att jag skulle använda min nya rengöring, så jag gnuggade in i ögonen ordentligt sen hörde jag Elin säga, men den här är slut , jag svarade : men ta den jag använde, detta ändrades snabbt till NEJ FÖR HELVETE TA INTE DEN HÄR , mitt öga började typ brinna . denna smärtsamma upplevelse orsakade skrik och gråt 
Som tur är har min älskling hittat ett glas vatten som han häller och kyler ner mitt öga med, han höll om mig hela tiden , so otroligt gullig! ♥

men inte kul och jag vet säkert att jag kommer få en massa anonyma skitkommentarer ba so what? det gjorde lite ont din lilla fjortis, det går över bla bla bla osv.

men fine vill ni komma hit så kan jag kanske gnugga in lite i era ögon så får ni känna, sen ska vi se vem som skrattar åt mitt "fjortisinlägg" .




osminkad och fin, har blivit avskräckt från kemikalier på ett tag, denna fuckförpackning hade inte ens en varningstext typ:
i kontakt med ögon skölj rikligt med vatten , men ej . ska fanimej stämma Lòrèal Paris,  då kanske man kan lyckas på Kêrastase värmeskydd gratis hela livet?

aja, alla får ha drömmar(A)

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, överreaktion?

2010-01-07 @ 16:17:42
Postat av: Elin

de lät fan inte bra där ett tag, gud vad du skrek, alla fick typ panik :(

kan inte ha varit härligt :(<3



Anonymhelvette du kan dra, du var fan inte me, och de är inte heller nått att skratta åt.

2010-01-07 @ 19:08:01
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0