incident

vaknade tidigt i morse så jag lät min snuttis ligga kvar och sova, glömde bort tiden totalt och väckte honom fem minuter innan vi skulle åka hah stackaren paniken i hans ögon:]
idag fick jag locka håret på en av mina danselever=) blev superfint!
sen memorerade jag typ hela färgkartan så när jag skulle berätta för Maja om en färgkombination så råkade jag ösa soppa över hela min hand. VARMT! blev en liten brännblåsa, och jag har fanimej bränt mig på allt som det är möjligt och omöjligt att bränna sig på.
Sen sprang vi en snabbis på stan och jag hann hitta ett par snygga skor, dom ser ut som fejk-converse med tunn sula=) vet, men jag orkar inte betala 700 spänn för ett par tygskor!
efter det så mötte baby mig på bron sen gick vi till hans farmor och åt dom godaste våfflorna ever!



jag vill äga en sådan chokladask!

jag vill äga en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0