ironi

dags att blogga känner jag, provet gick dunderbra! men  nu ska jag inte avslöja några smaskiga detaljer , nejnej;)
Har däremot lite bilder att bjuda på , förövrigt så har jag pratat med min brevvän från Finland, trevligt! Dom ska ju hit någon gång till hösten!
Min älskade skrev nyss : Nu är jag redo att smsa;*
Mitt svar:
HAHA känns det verkligen bra då?, Är du sker på att du klarar av det? är det verkligen säkert? Vet att det måste kännas jöttejobbigt eftersom att det är så mycket man måste tänka på,:( det är ett svårt beslut så se till att tänka efter innan du gör ditt val!

Åh alltså blir nästan lite halvstörd på mitt beteende den senaste tiden, men ibland måste man helt enkelt krydda vardagen lite extra med sarkasm och ironi, tur att min man har en humor med världsklass så att man slipper leva med en torrboll!






vilken vill ni ha stylingtips på , ska naturligtvis berätta om alla .. men hinner inte på en gång så 1,2 eller 3? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0