mystiska telefonsamtal , uppe före tuppen?

sov hos Ossian inatt lite spontant , jag somnade i soffan efter att vi hade badat och sett Juno! Sedan väckte han mig drygt en timme senare och då gick vi upp men sedan ryckte han till och flög upp ur sängen för hans telefon ringde, jag antog att det fortfarande var natt typ men han sa att klockan var fem och då är då min fråga , vem fan ringer klockan 5.02 på morgonen?

Och det läskiga var att samma människa ringde mig och ingen visste att jag var där förutom pappsen..
Dolt nummer är so last season=)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv; ja, visst är den:O

kostar ENDASThost 1500 riksdaler(A)

2010-03-13 @ 13:46:28
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/
Postat av: emma

galet snygga lockar!

2010-03-13 @ 16:27:57
Postat av: Anonym

dolt nummer is so every season och kmr alltid vara det är bara att inse min vän=))=))=)=)

2010-03-13 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0