genrepet gick förfärligt, men det är så det ska vara!

efter genrepet så gick jag hem och tänkte att det skulle vara jävligt skönt om lite regn skulle falla, och helt plötsligt så attackerade dropparna mig sen slutade det och jag tänkte fan. Men så när jag minst anade det så anföll en droppe mitt öga och jag började blinka hysteriskt , inte konstigt att jag drog till mig blickarna.. 
eller så var det min extremt slickade knut mitt på huvudet! Ni som känner mig väl vet att jag sällan drar undan allt hår från ansiktet. Trivs inte så bra med det , fast det är otroligt skönt!

Nog om det, nu har jag ett helt kapitel om cirkulationsorganen att lära mig! (eller okej jag kan redan det mesta)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0