Angående mitt gymnasieval

Fick en fråga i mitt senaste inlägg angående vilket gymnasium jag vill gå på:)
Jag har nämligen länge tänkt söka till Dragonskolan, inriktning frisör som ligger i Umeå! Jag måste därför ha skyhöga betyg för att ens ha en chans att komma in. Intagningspoängen varierar från år till år och förra året låg det på 295, nu har jag 285 så det skulle innebära att jag måste höja mig i en eller två ämnen beroende på vilka jag ska höja i=)
Om jag mot min förmodan inte skulle ta mig in skulle jag troligtvis gå samhälls och välja inriktning juridik-advokat andra året!
Så , det var lite kort om mina tankar kring gymnasiet. Låter spännande va?
Nog om det, ska ta tummen ur och plugga teknik och skriva ett projektarbete om textil.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jodå, har verkligen vänjt mig vid den här längden, känns superfräsch faktiskt!



Jadu, det var någon TIGI-produkt på rea, någon volymspray, och något värmeskyddande. :P Har inte så bra koll egentligen, men det är då riktiga frisörprodukter iaf. :)



Saknar dig, syster iaf. Men kommer hem igen den 12 feb. Och då måste vi hinna ses mer än senast! :)

2011-01-18 @ 18:04:42
URL: http://rebeccamarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0