Klipp på gång

Och dessutom så har min före detta locktång nästan blivit såld=) Klirr i kassan minsann, vilket inte känns helt fel!
Så sjuk ser min kropp ut när jag ligger ned, konstigt att jag inte kallas "Revbenen" eller något liknande..
Alla har dessutom blivit helt tokiga på vintern och längtar efter sommar och sol. Själv trivs jag faktiskt ganska bra i det här lagomt kalla vädret, men lite sol på dagarna hade inte suttit fel;)
Nu har jag dessutom börjat träna inför DVH-audition som är den 20 januari, lite träning behövs efter 1 drygt en månads slappande...

Kommentarer
Postat av: elin

är det möjligtvis mina ben där brevid? ;)

2011-01-12 @ 18:21:48
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0