Mat, ormar, galna bebisar

Godmorgon, gårkvällen spenderades hos Felicia. Vi åt tacos och skvallrade, en helt vanlig tjejkväll förutom världens vidrigaste film. Den var dålig och extremt underlig. Hur många nyfödda äter katter och mördar människor..?
Moving on, nu var det ju såhär att jag hade tänkt visa hur jag fixade håret igår, men batteriet tog slut på kameran så jag får fixa det en annan dag. Om jag inte blir dränkt i teknikplugg tänkte jag försöka hinna med ett snabbt inlägg:)
Jag gjorde ett gurkhjärta och Flisan ville äta den...
Senare på kvällen fick vi sällskap av Ellen som var brunare än en pepparkaka och efter det kom även Dana.
Riktigt mysigt, kvällen slutade med drama då ormarna plockades ut ur buren, jag flydde snabbare än ni kan föreställa er.

Kommentarer
Postat av: fliisan

Daniel...

2011-01-23 @ 16:04:55

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0