Syster har lämnat staden

Jaha, då var det i stort sätt syskonfritt i Skellhell. Mycket välkommet att det nu är nästan 0-grader. Bättre än -25. Har lyckats åstadkomma ett sista fika inför det nyttiga året, tyvärr kommer jag misslyckas med ett av mina nyårslöften. Att träna mindre är nog inte optional om jag så säger, men det är bara att bita ihop och försöka överleva. Något som däremot är positivt är att jag är färdig med mitt SO-arbete och det som saknas är lite finslip. Sådant kan man alltid göra på skolan.:) Dags att avrunda nu tror jag. Hoppas att ni har haft ett trevligt lov alla nior för nu börjar slutspurten, dags att hänga med ordentligt. Ingen rast ingen ro;)

dagens outfit var typ ett ihopplock av det som låg utspritt i garderoben.. nåväl.

Kommentarer
Postat av: emma

tack för tipset! måste införskaffas snarast möjligt, visst finns det på någon salong i stan?:)

2011-01-09 @ 19:58:50
URL: http://emmasjo.blogg.se/
Postat av: Stina

vad träna du :)?

2011-01-09 @ 22:07:41
URL: http://stinaahedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0