Nya krafter del 1, hårprodukter

Har lyckats återhämta mig riktigt bra under natten tror jag eftersom att oron över att vi har ungefär 5 prov nästa vecka existerar inte ens. Det går som det går, oj! kan nog inte riktigt förstå att jag just skrev det där. Nåväl, livet går vidare.
Uppmuntrande med andra ord.
från vänster.
Mousse från L'oreal tec: Massera in i fuktigt hår och föna från sida till sida för extra volym, detta gäller alla volymprodukter.
Control freak extra extra straight från Bed Head: Spraya och arbeta in i håret, ger massor med stadga, funkar bäst på lite kortare hår och utmärkt för killar. Kan användas både i fuktigt och torrt hår. Överdosera INTE.
Foxy curls från Bed Head: Behöver jag ens nämna denna? Dina lockar kommer att ge en ny betydelse åt ordet definition, funkar på vågor/lockar och även naturligt självfall. Denna förstärker effekten och ditt hår kommer att hålla sig heeeeela kvällen/natten/nästa dag.
Leave-in detangler and defrizzer från Rockaholic: Spraya in efter tvätt, red ut med en bredtandad kam/ borste och låt självtorka för extra mjukt hår, annars funkar det utmärkt att föna också. Ni slipper det trassliga.
Superstar från Bed Head: Vill DU ha volym? Här har DU svaret. AWESOME.
Jag måste nog dela upp det här inlägget för det kommer att ta en evighet att publicera annars!=)

Kommentarer
Postat av: elin

Ska köpa 2 st tigiprodukter åt min syrra när hon fyller år (okej jag kommer änvända dom me).

Vilka rekomenderar du mest?:D

2011-04-04 @ 22:24:01
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0