freebra luras

Nu känner jag mig lite tjurig faktiskt, händer väldigt sällan.
Okej för det första så kom min klänning bort. För det andra så satt den ju slappt över brösten när den väl kom och för det tredje så syns bh:n jag beställt från nelly genom tyget och för det fjärde så är den för liten. Och även fast jag inte har några jättebomber så beställde jag C, tänkte till och med beställa en B alltså en mindre. Tur bara att jag inte gjorde det för då hade det skett en blottning som inte hade varit behaglig. Så menar dem på fullaste allvar att jag ska behöva en D-kupa? Äh vafan, släng er i väggen freebra. Jag kan ju inte ens lämna tillbaka/byta den.
Morr
Nu måste jag återgå till mitt syprojekt. Att klippa sönder ett av mina favoritlinnen för att använda tyget som extrafoder på klänningen. YEEEEEY
Entusiasmen sprider sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0