Svar:

Klara om ricinolja: Vad ska den hjälpa mot?
Svar:Ricinoljan ska alltså få håret att växa men det ska också hjälp mot torr hårbotten och torra längder. Ungefär som arganoljan fast ett billigare alternativ!
Lina om ricinolja: Ska man ha den innan man duschat?
Svar:Jajemen, massera in och skölj sedan ut efter 30-45 min:)
Anonym om önskelista: Var finns plattången att köpa?
Svar: Än så länge har jag bara hittat den på internet på lite olika sidor, men den säljs säkert hos vissa salonger också:)
Den här skönheten spanade jag på inne på Topshop. Superfin, men det är ju några år kvar innan studenten så den fick inte följa med hem.. ;)

Kommentarer
Postat av: linnea

hej, jag har två frågor!

Hur mycket olja ska man ha i håret ?

Jag är brunett men skulle vilja ha slinger eller övergå till blond igen, något tips för att få det på bästa sett utan att gå till frisören?

2011-11-12 @ 15:18:24
Postat av: Anonym

VArt kan man köpa Ricinoljan? :)

2011-11-13 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0