Nybörjare

Kära vana bilister, jag ber er som övningskörare att ha lite tålamod. Inte nog med skräcken att möjligtvis få motorstopp vid ett rödljus eller att lägga i fel växel. Är det verkligen nödvändigt att skratta, sucka, tuta och köra extra nära bara för att jag är ovan? 
   Bara för att man är ny betyder det inte att man förtjänar samma respekt som en erfaren förare. Nä, nu är det god tid för en förändring och den dagen jag sitter bakom ratten med körkort ska jag visa övningskörare den respekten de faktiskt förtjänar. Trafiken är ingen lek och det krävs mod för att vara ute på vägarna.
Så snälla glöm inte bort det, oavsett hur länge du har kört bil!
För er som undrar är jag inte bitter, bara lite skärrad:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0