Nostalgitripp

Efter riskettan bestämde jag mig lite spontant för att gå förbi min gamla högstadieskola och träffa mina gamla lärare. De blev glatt överraskade över att se mig och glädje visades även från min sida. Tänk att man kunde bli så glad över att se sina lärare. 
Gjorde sedan turen ännu längre och besökte mina lärare från låg-och mellanstadie samt mina dagisfröknar.. som hör och häpna, mindes mig utan att jag ens presenterat mig. Sjukt! Hittade även ett par riktigt charmiga bilder på mig från min dagistid och passade på att julpyssla lite med barnen. 
Har med andra ord haft en riktigt trevlig dag, fylld av nostalgi och trevliga möten. 
 
Nu saknas det bara en återträff med alla gamla klasskamrater!

Kommentarer
Postat av: Maja

Saknar dig snygging!:*

Svar: Detsamma sötnos! Ska vi styra upp något i helgen?:* kan ju höra med Dana och Linn vad de gör
Simone

2012-12-14 @ 15:27:20
URL: http://majaochlinneaa.blogg.se
Postat av: linn:*

Be nice, haha gullig bild
blir det imorgon eller?:* ska försöka höra av mig på något sätt, skriver på fb imorgon!

Svar: Det tycker jag med sötnos! Jajjemen, Maja skulle träna 18.40 så då ses vi väl kring 20.00 hos mig:*
Blir kanon, puss!
Simone

2012-12-19 @ 23:51:27
URL: http://lebbigalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0