question

Anonym om Kvällsnap:
jag är i nuläget brunett, men funderar på att bli lite ljusare men jag vill icke bleka det för jag jag vill inte att de ska se slingat ut men jag vill endå inte att det ska bli över hela håret, kan man kanske färga det med en ljusare typ nivå 7-8? eller blir det helt knas?
Hej!
Först vill jag bara påpeka att vi frisörer inte alltid ha det lättaste yrket (som ni ser i frågan ovan) haha!
Du vill alltså inte helt ljusa upp allt hår men ändå inte få det att se slingat ut... Hm, jag råder dig till att gå till närmsta frisör och be honom/henne hjälpa dig. Är svårt såhär över cyberspace att bedöma ifall du kan ljusa upp ditt nuvarande hår till en 7-8 med hjälp av en ljusarefärg.
Det finns mängder av färgtekniker nuförtiden som kan ljusa upp ett mörkt hår, men om du vill få det att se naturligt ut vilket jag bedömer att du vill med tanke på frågan så är det nog bäst om du gör slingor med färg istället för blekning eller i annat fall låter det solblekas:)

Kommentarer
Postat av: custom term papers

Now this is a beautiful picture. She looks so fresh.

2012-03-25 @ 16:23:32
URL: http://custom-essay.ws/term-papers.php

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0