Fartfylld

 
Är fantastisk nöjd med helgen som varit, den började hos finaste där vi agerade köksmästare och lyckades styra upp både en hembakad pizza och en makalöst god cheesecake. 
Hann även med att ta ett mysigt bad och önska honom lycka till inför Vasaloppet idag. Är både stolt och imponerad så nu håller jag tummarna för att de där nio milen ska gå undan så att han får komma hem igen. 
 
Igårkväll var jag hos Elsa och såg mello där man fick skämmas ordentligt över att kalla sig själv svensk..  När törnrosa här bredvid mig vaknar ska vi vispa ihop lite bananpannkakor. 
 
Senare idag har jag lovat Jessica att färga utväxten och toppa hennes hår. 
 
 Från förra gången^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0