Jag ska göra dig stolt

Följa mitt hjärta, bli det bästa jag kan bli och alltid veta att du ler sådär som du brukade när jag lyckas med något. 
Du är min storebror, en del av mig, oavsett var du är och jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig. 
Jag förstår att flykten kan kännas trygg för många, men för mig är den inget val, ditt beslut flyr inte mina tankar, inte heller smärtan du kände. Ingen av oss kommer nog förstå, men vi känner en saknad och en sorg efter vår bror, son, kusin, farbror, vän. Du var så mycket för så många och kommer föralltid finnas kvar i våra minnen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-02-03 @ 01:11:34
Postat av: Anna

<3

Svar: <3
Simone

2013-02-03 @ 01:12:06

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0