tisdagsfix

Idag är en riktig "ta-tag-i-dag", kommer kännas makalöst när det väl är gjort. Annars har jag fullt upp med att njuta av tillvaron och är alldeles för upptagen som att bry mig om era kommentarer. 
Till dig som undrade vad "i hela friden gör med mina läppar då jag ler" kan jag lugna dig med att mitt leende är en defekt från en för slapp ansiktsmuskel så när jag ler försöker jag naturligtvis inte tänka på det för vilken människa orkar gå runt och aldrig le. Tycker också det är rätt lågt av dig/er att gå till personangrepp då man inte har någon egentlig fakta om personen. Som tur är tar jag inte illa upp av denna kommentaren då jag är mycket medveten om att mitt leende är långt ifrån vad man skulle definiera som "perfekt". 
Så nu vet ni det också.
 
 

Kommentarer
Postat av: hej

jag har då aldrig tänkt på att ditt leende är konstigt på något sätt!!! Du är super fin!

Svar: Det är inte konstigt, men det är mitt leende och det kanske inte ser ut som andra förväntar sig och av någon anledning stör det andra något så ofantligt. Tack söta du!
Simone

2013-02-20 @ 08:23:34

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Be nice:

Trackback
RSS 2.0